Al sinds 2006 heb ik nagenoeg jaarlijks de vormgeving voor mijn rekening genomen voor de brochures met het theaterprogramma voor het nieuwe seizoen. In het late voorjaar van 2021 werd ik benaderd om voor de inmiddels tot Amphion Cultuurbedrijf getransformeerde organisatie een magazine te verzorgen. Op deze wijze werd het nieuwe Cultuurbedrijf gepresenteerd aan het publiek.

Daarnaast heb ik in het voorjaar van 2022 een jaarverslag ontworpen in fysieke vorm, met daarnaast een 'identiteitssite' waarin eveneens de verschillende gebeurtenissen en toekomstplannen worden weergegeven, maar dan op een veel meer dynamische en interactieve wijze. De site wordt regelmatig bijgehouden met nieuwe gebeurtenissen en acties en bevat aantrekkelijk vormgegeven cijfers, grafieken, video's, foto's, quotes en meer. Dit alles om de medewerkers van Amphion, maar ook de buitenwacht, kennis te laten nemen van de enorme rijkdom aan aanbod die het Cultuurbedrijf te bieden heeft, maar ook om de synergie tussen de verschillende geledingen te vergroten. 

Een belangrijk onderdeel van beide uitingen is het design van de organisatiefiguur, middels een cirkel die verschillende kanten op te draaien is als zijnde een 'rad van fortuin' en waarbij de verschillende geledingen van de organisatie middels iconen en secties wordt verhelderd.

Ook heb ik een wikkelbrochure voor de educatietak ontworpen 'Kom jij 't maken?', waarin de slash als beeldelement in de vormgeving sterk terugkomt, maar waarbij ook gekozen is voor een eigen smoel middels paarse kleur en het font 'Bitter' als letter voor de headings.